Årets låtar 2010




1. Gorillaz - On Melancholy Hill

2. The Drums - Down By The Water

3. Wild Nothing - Summer Holiday

4. The Radio Dept. - Never Follow Suits

5. Hästpojken - Medan Vi Faller

6. Gorillaz (Feat. Lou Reed) - Some Kind Of Nature

7. Beach Fossils - Daydream

8. Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon har varit i

9. Robyn - Dancing On My Own

10. Beach House - 10 Mile Stereo

11. Kendal Johansson - Blue Moon

12. Hästpojken - Gitarrer & Bas, trummor & hat

13. Håkan Hellström - Shelley

14. Surfer Blood - Swim

15. The Strange Boys - A Walk On The Bleach


Vill ni höra dem så finns listan här:
Årets bästa 2010


Bubblarna:
Och de som inte fick plats...


Kommentarer
Postat av: Kiki

Nu råkar jag ju veta vem den här Håkan är för att han hjälpte mig att skriva ut min artikel samma dag som vi hade antagningsprovet. Håkan är inte bara trevlig.... Han är snygg också.

2010-12-16 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0