Då ska jag gå naken längs Piren med en livboj runt halsen...

Sitter och redigerar, slänger en snabb blick åt vänster. Där sitter min bänkgranne och håller upp kameran som hon bad om att få låna två minuter tidigare. Linsen är riktad mot mig. Jag kollar in i skärmen igen och frågar "Är det för att jag luktar skit?" "Ja" svarar hon och skrattar. Jag skrattade med.

Detta grundade sig i att jag var i en ladugård tidigare i dag och gjorde ett inslag om klövvårdare. Där var jag, fyra personer till och 170 kor. Klart att jag luktade skit då, och på jobbet.

Det kvinnan bredvid mig gjorde var att hon tog en bild till sin blogg där dagens inlägg handlade om den illaluktande praktikanten. Aja, det var ganska kul och jag har inget emot att bjuda på mig själv.

Imorgon sker första bandsläppet för sommarens Way Out West och här kommer en önskelista, vissa kan mycket väl stå på scen i Slottskogen i augusti, andra är rena och skära önskningar. Listan kommer fyllas på och jag mottar gärna tips.

David Bowie
Robyn
The Strokes
Gorillaz
Kasabian
Jamie T
Libertines (Reunion)
Beach Fossils
Badly Drawn Boy
Bon Iver
Broken Social Scene
Smith Westerns
Dirty Beaches
Kendal Johansson
Tallest Man on Earth
Woods
White Lies


Är det någon akt från i somras som jag vill se i repris i år igen är det Local Natives och Håkan Hellström.

Skulle WoW-gänget knyta till sig Bowie lovar jag gå naken längs piren med en livboj runt halsen!

Den här visslar jag till i dag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0